lördag 17 december 2011

Väntar och väntar.....

Tja, visst går jag så att säga i "väntans tider", men det reflekterar jag knappt över. Vad jag däremot väntar på är att sambon ska komma hem nångång!! Der finns en trevlig sida på nätet som visar statusen på helikoptarna som går till och från plattformarna och den har jag följt slaviskt hela dagen! MEN istället för att det står att Timmys helikopter "ankom" en viss tid, så dyker istället "Ingen info" upp.... (Att han har lyft är däremot bekräftat!!) Ingen info brukar inte vara bra, det kan till exempel betyda att han blivit kvar på den plattformen där dom skulle mellanlanda.... Och jag VET att jag är lite tjatig och jag ber om ursäkt för det, MEN JAG VILL VERKLIGEN HA HEM HONOM NU!! Det är nämligen inte förrän han kommer hem, som det bestäms vilken sorts jul vi ska fira!! Kan ju vara bra att veta menar jag, så jag vet vad som ska prioriteras här hemma!! Ja, ja.... allt ordnar sig... till slut.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar