fredag 2 december 2011

Halvtid!

Ja, för jag får väl kalla det så när jag är i vecka 20 va? Och hur går det då? Jo, det går alldeles förträffligt! Illamåendet verkar inte vilja släppa greppet, men tabletter håller mig på benen. Annars skulle jag vilja påstå att jag knappt märker att jag är gravid :) Jo, när jag sitter still på kvällen eller går och lägger mig, för då känner jag i allafall att det är nån som "lever om" där inne :)

Hur har dagen då spenderats? Ja, inte har det hänt mycket i allafall. Och då kan man ju undra hur jag tänkte.... Jag visste att jag var tvungen att åka till Apoteket och att jag behövde handla. När jag då inte haft nåt vettigt för mig på hela dagen, varför i hela friden väljer jag då att åka till Bergvik runt klockan 16, EN FREDAG??? Mycket dålig planering!! Inne på Maxi var det så mycket folk att det var trafikstockning på vissa ställen! En sån gång är det tur att man inte har nån tid att passa :)

Kvällen har varit ännu lugnare än dagen och visst är det skönt med såna kvällar ibland?! ENSAMKVÄLLAR!! Ingen som har några förväntningar på att maten ska stå på bordet en viss tid, ingen som har åsikter om tv-programmet jag vill se och framförallt ingen som snattar av mitt godis :)) LYX!! För Julia var trött och somnade tidigt och Alvin sover hos en kompis. (Eller hur det nu var... Dom är några killar som "lanar", alltså sitter och spelar dator tillsammans. Så sömn lär det väl inte ska bli så mycket av med!! Får väl se hur trött han är när jag hämtar honom i morgon, men jag hoppas han har roligt i allafall!!)

Datorn är ett stort intresse, utan att gå till överdrift. Han har "elaka föräldrar" som har vissa regler för det här med datoranvändandet :) Inte alltid så uppskattat, men ack så nödvändigt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar