lördag 24 december 2011

Inga mirakel!

Nej, det inträffade inga mirakel under natten. Det enda som hände var att Julia vaknade runt midnatt och hade över 40 graders feber!! Fick förstås febernedsättande och jag är SÅ tacksam att vår lilla vän säger "namnam" när vi plockar fram medicinflaskorna, vare sig det är Alvedon eller hostmedicin!! Det är så skönt att det inte behöver vara nåt krångel kring sånt!!
Sen har resten av natten varit en orolig sådan: Hon har nog haft feberyrsel och trots att hon legat mellan oss, så har hon vaknat titt som tätt och gråtit efter både mamma och pappa. Och bäst har det varit när hon kunnat ligga riktigt, riktigt nära en av oss och sen hålla den andra i handen.... Vilken inneburit att det blivit i princip obefintligt med sömn den här natten!

För husfridens skull (läs; för att Alvin inte skulle gå upp i limningen), så har vi redan öppnat alla paket. Så nu när det är gjort och han har fått nåt att sysselsätta sig med, så ska jag och Timmy göra ett försök att "sova igen" några timmar och hoppas att vi är lite piggare tills Kalle börjar!

(Inga bilder från paketöppning kanske ni tänker?! Nej, jag var så trött att jag inte hade en tanke på att plocka fram kameran. Synd och skam, men det ska väl öppnas fler paket när vi kommer till Dalarna, så jag får vara beredd med kameran då!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar