torsdag 8 december 2011

En härlig eftermiddag!!

Idag har vi träffats i "föräldragruppen" igen!! Tyvärr hade inte alla möjlighet att komma, men det var roligt att träffa dom som kunde!! Det har ju hänt en del sen vi träffades första gången med magarna i vädret :) Jag hade ingen kamera med, men tar mig friheten att länka till M´s blogg, då hon alltid har kameran beredd! 5-små-godingar

Efter den trevliga träffen, åkte vi direkt och hämtade Alvin. Han hade haft träning och det måste ha varit en bra sån idag, för han var på strålande humör! Härligt!!

Så det kändes skönt att komma hem med två trötta, men mycket nöjda barn!!

Julia somnade, inte helt oväntat, utan minsta pip efter middagen. Men då Alvin skulle gå och sova, så kom han upp efter en halvtimme och påstod att han inte kunde somna....  Jag undrar om det är förväntan inför julen som börjar göra sig påmind tro?! Skulle tro det :)

Själv ska jag och "Magen" (som jag inte kan dölja längre... ) gå och ta den obligatoriska nattmackan innan jag själv kryper till kojs! Inte så nyttigt, men ack så nödvändigt. Gör jag det inte, så kan jag vara hyfsat säker på att jag vaknar och måste gå upp och äta mitt i natten istället. Så onyttigt eller inte, jag går inte och sover utan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar