söndag 11 december 2011

Tredje advent!

Ja, tiden bara rusar iväg och idag är det tredje advent. Och dra på trissor, första gången som vi lyckas tända ljuset på "rätt" dag! Första och andra advent blev lite i efterskott, eller vad jag ska kalla det :)

Idag har jag haft förmånen att kunna åka på innebandy med Alvin, BARA HAN OCH JAG! Min mamma är här och hon stannade hemma med Julia. Kändes bra att kunna fokusera till 100 % på bara min stora grabb, han behövde det!
Matchen gick av stapeln i Arvika och vad som började illa (insläppt baklängesmål innan två minuter gått) blev till slut en seger med 9-3!!
Innan vi begav oss hem mot Karlstad igen, så hann vi också med en lunch på Mc Donalds.

Ikväll har jag spenderat ett x antal timmar på en julklapp. Men det var värt det, för den kommer att bli sååå uppskattad. Ska bli kul att se reaktionen på julafton! Vem som ska få den? Det kan jag ju inte avslöja nu, jag vet ju att personen läser min blogg!!

Nu är det dags att gå och samla lite kraft inför morgondagen, för om allt går enligt planerna. Så blir det full fart här i morgon eftermiddag!! Mer om det i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar