tisdag 3 januari 2012

Time out!!

God fortsättning på er alla!!
Inläggen lyser med sin frånvaro.... Hittar inte orken, behöver ladda batterierna. Liten är fortfarande inte frisk, idag kom febern igen.... Trodde allt var på väg åt rätt håll när den försvann förut, så vi drog ut på road trip. Julfirande hos släkt här och där skulle betas av... Med resultatet att vi fick vara vakna halva nätterna med en liten Julia som hostade tills hon spydde :( Att sen vara på olika ställen och träffa massor av nytt folk, gjorde väl inte saken bättre. För då blir det ju ännu svårare att sova... Så nu är jag, eller kanske snarare vi, totalt utpumpade, jag känner att jag skulle behöva sova en vecka.... Så jag tar time out ett tag, men jag kommer tillbaka!!!

2 kommentarer:

  1. Har undrat hur det är med er! :( Vad tråkigt med lillan, krya på er nu - jag håller tummarna för snabbt tillfrisknande!! :-o Kram Grannen

    SvaraRadera
  2. En stor kram till er! Hoppas hon får bli ordentligt frisk snart! Hur mår du då? Jag beundrar din styrka och förmåga att klara av allting. Du är min förebild när det gäller föräldralivet! Det känns inte som att det finns någonting som kan stressa upp dig.Du inspirerar! Kramar från mig

    SvaraRadera