måndag 23 januari 2012

Det blev bättre!!

Och tur är väl det!! Efter en riktigt tråkig/dålig natt, så blev det till slut en toppendag i allafall!!

Om jag börjar med vädret; kan det bli mycket bättre?? Sol från en klarblå himmel och lagom många minusgrader. Perfekt!!

Och trevliga människor, kan väl inte heller bli så mycket bättre?! I förmiddags tog vi en promenad över till stallet och fikade med Lisa, som trots en stressig dag tog sig tid att sitta ner en stund!!
Efter lunch kom A och hennes charmtroll Axel hit och det var verkligen roligt att träffas igen!! Julia och Axel busade järnet och när sen Alvin kom hem och agerade "lekledare", så tror jag bestämt det blev ännu lite roligare. Stora killar kan hitta på så mycket bra bus, som till exempel att göra en bil av en kartong :)
Charmtrollet Axel :) Och jag tror att Julia håller med, för det blev ett väldigt puss- och kramkalas här till slut!!

Att åka kartong var uppskattat!! (Och Alvin fick ett ordentligt träningspass då han kom hem från skolan!!)

Så ikväll hade jag en mycket trött Julia här... Hon orkade knappt hålla sig vaken till den dagliga chatten med pappa :)) Och när vi pratat klart, så sprang hon snällt till sängen och jag har inte hört ett pip sen jag la ner henne och gick ut!

3 kommentarer:

  1. Hej Allt bra? jag bjuder på ett
    Kanon tips i bloggen!

    http://isacsmamma.blogg.se/2012/january/gratis-tips-till-er.html

    SvaraRadera
  2. Tack för en supertrevlig eftermiddag!:-D kraam!

    SvaraRadera
  3. så lite så :)



    Bluff företag härjar!
    http://isacsmamma.blogg.se/2012/january/35000-for-en-dammsugare.html

    SvaraRadera