måndag 30 januari 2012

Kvällens skratt!!

Sitter i soffan tillsammans med Alvin och kollar på "Familjen Annorlunda"! Familjen Norrström med tio barn och ett elfte på väg presenteras och vi får en rundvisning i deras "lilla" hus på dryga 500 kvadratmeter och Alvin fascineras av det STORA vardagsrummet. Och jag säger: "Om vi bodde sådär så skulle kanske du också kunna tänka dig tio syskon?" ( Förväntar mig ett ramaskri, eftersom han redan pratar om att det ska komma en till terrorist i april......) Så döm av min förvåning när han snabbt svarar; "JA!! Men då får ni köpa huset innan alla ungar kommer." Sen kommer orsaken till kvällens gapflabb...... "Så nuppa på ni!!" Och jag bara doooog :) Ungar är underbara!!



1 kommentar:

  1. Ha ha ha!! Fick mig ett gott skratt här i min ensamma soffa. :)

    SvaraRadera