fredag 1 april 2011

Har jag slutat blogga??!!

Nejdå, riktigt så illa är det inte. Tyvärr har jag saknat både motivation, inspiration och ork för att ta tag i det här. Har loggat in många gånger och suttit med händerna på tangentbordet och inte kommit på något vettigt att skriva, så då har jag helt enkelt låtit bli!! En ordentlig formsvacka kan vi väl kalla det?!
Men nu är det dags att resa sig, borsta bort gruset från händer och knän och ta nya tag!!

Egentligen skulle vi ha haft gäster hela helgen, men de fick förhinder och besöket är skjutet på framtiden. Tråkigt att inte få umgås med dem, men samtidigt kände jag att det var precis vad jag behövde!! En helg att landa och ladda batterierna, ladda inför måndagen.... För ett par månader sedan blev jag nämligen uppringd från mitt gamla jobb och blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att jobba den 4/4... Två månader tänkte jag då, då måste vi väl ha fått till rutinerna så att lillskruttan sover på nätterna :/ Nu ser inte verkligheten riktigt ut så idag och jag frågar mig själv om och om igen; hur tänkte jag där??!! Sa till min sambo idag, att jag är så mosig i hjärnan så jag kan lika gärna glömma bort att jag ska iväg på måndag.... Så för säkerhets skull, så har jag skrivit en kom-i-håglapp. Haha, då är det väl bra illa va?? Ja, ja.. vi får se hur det går. Ska dessutom vara själv halva dagen, efter att inte ha jobbat på ett år, men det blir säkert bra :)

Sådär, nu har ni fått ett livstecken i allafall! Ha en underbar helg allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar