lördag 20 augusti 2011

SMÄRTA!!!!!!!!!

Hm, jag har fött två barn och jag lovar att jag gör hellre om det tio gånger än att ha....... ryggskott!!! Fy fasen vilken värk :((





Hade en kompis här igår och vi spelade glatt Kinect, ett tag...... Tills något hände i ryggen och jag knappt kunde röra mig!! Aj, aj!!! (Kan väl aldrig bero på åldern va??) Tänkte att det skulle gå över under natten, men ack vad jag bedrog mig. Så i morse ringde jag sjukvårdsrådgivningen, som tyckte att jag skulle åka till akuten. Tänkte glad i hågen att det borde ju gå snabbt när jag kom in så tidigt på dagen och det hade det väl säkert gjort.... om inte det kommit in tre bilolyckor på 20 minuter!! Så mitt snabba besök på akuten, blev till fem timmar istället. Men det var ändå skönt att få veta att det inte var nåt värre än just ryggskott, så ont som jag hade, så trodde jag nog att nåt värre hade hänt!!! Nåt positivt i eländet!! Nåt annat positivt är ju att mamma är här just precis nu och hälsar på! Det här hade inte gått utan henne, för att lyfta Julia är inte att tänka på :( Så nu är det liniment, värme och långsamma promenader som gäller och sen hoppas jag förstås att skiten försvinner lika snabbt som den kom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar