lördag 13 augusti 2011

Oväntad avslutning på dagen!!

Tja, ibland händer det extra trevliga saker... Till exempel när någon ringer och bjuder till skaldjursfrossa!!! Har proppat i oss räkor och kräftor med en massa goda tillbehör (jag tror dom hade handlat för en helt fotbollslag och inte för oss fyra som egentligen skulle äta....) och jag tror banne mig att matkoman håller i sig än..... trots att jag slutade äta för flera timmar sen :))
Sen har jag också insett receptet för att få sitta och äta i lugn och ro även då Julia är med: Besök nån som har katter, så håller dom lilltjejen upptagen i timmar :)) Och hon var tapper länge min lilla älskling, men till slut blev det slut på orken och vi fick tacka för oss och bege oss hemåt. Behöver jag säga att hon somnade ovaggad ikväll??!!
Mamman behöver nog inte heller vaggas till sömns, frågan är snarare om jag hinner få ner huvudet på kudden innan jag somnar?? Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar