söndag 14 augusti 2011

Rubba inte mina rutiner!!

Tja, det måste väl vara det budskapet som min lilla älskling försökt framföra efter vår lilla "utflykt" igår kväll!! Hon började redan på natten med att vakna strax före kl 12, kl 1, 2.30, 5.30 och sen bestämt hävda att vi skulle gå upp strax före åtta på morgonen. (Sovmorgon hävdar väl de flesta, men segt då man inte sovit många timmar under natten kan jag meddela!!)
Dagen har ägnats åt gnäll och gråt över minsta lilla småsak och som grädden på moset har hon inte haft nån större aptit heller :(
Nu hävdar jag ändå att det var värt det, att åka ut igår kväll alltså!! God mat och trevligt sällskap ger energi att klara såna här mindre bra dagar!!! Sen hör jag dessutom till den skaran som tycker att man kan inte sluta leva helt bara för att man fått smått. Visst måste vi anpassa oss efter Julia, men inte 24/7!!! (Säkert nån som förfasas över detta och till er säger jag bara, varsågod, det bjuder jag på!!) Nu är ju dessutom den här dagen slut och vi tar nya tag i morgon och hoppas att det blir en bra måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar