onsdag 3 augusti 2011

Kan inte annat än skratta!!

Jag som helst ville glömma gårdagen.... Då visste jag inte vad som väntade mig idag :)) Att mycket kan strula på en och samma dag är banne mig otroligt!! Men efter en hel massa trixande och knixande så löste sig faktiskt allt till slut.... men jag kan lova att jag var smått irriterad emellanåt!! Speciellt som problemen aldrig behövt uppstå om allt skötts som det skulle från början!!

Jaja, nog tjatat om skit nu och fram med det som är trevligare, nämligen shopping!! I allafall när man hittar det man letar efter och dessutom "ramlar över" nåt fynd också!! Då jag äntligen kom iväg från jobbet så var siktet inställt på att ut och leta bh!! Hade behövt köpa en för längesen och nu tänkte jag passa på då jag kunde gå ut och prova utan att nån stod hemma och stampade och väntade. I favvobutiken Change hittade jag en direkt som satt perfekt och när jag kommer till kassan, så visar det sig att det var 20 % på hela sortimentet just idag. Tackar för det!! I en annan affär hittade jag en kjol för halva reapriset, inte heller så dumt. Hela stan svämmade över av erbjudanden då det var "Persmäss" idag, men tyvärr hade jag inte så mycket tid för shopping. Men jag var nöjd med det jag hann med i allafall!!

I morgon är sista dagen på "jobbet", eller snarare semestervikariatet på mitt "gamla" jobb. Och det känns konstigt!! Hade så gärna stannat kvar och jobbat där, jag trivdes verkligen som fisken i vattnet innan jag gjorde nåt så tokigt som att gå och bli gravid... Att jag sen hade skrivit på anställningspapper som inte gav någon som helst trygghet, gör att jag idag bara kan se på då nån annan har "mitt" jobb!! SURT!! Men, men.. Det ordnar sig nog till slut!!

Nu ska jag inte fundera mer på det idag, utan ta och gå och lägga mig innan det blir alltför sent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar