söndag 21 augusti 2011

Skolstart!!

Jahapp, då ska jag skicka äldsta barnet till högstadiet i morgon då!!! Oh shit, vad fort tiden går och shit, vad jag tyckte att jag var "stor" när jag själv började högstadiet :))
Både jag och Alvin ser fram emot starten på den nya skolan, för de sista tre åren med "monstret" på förra skolan har inte varit roliga!! Så nu tar vi nya tag och hoppas att det ska bli bra!!

Idag har jag fått inse mina begränsningar: Att steka pannkaka i gjutjärnspanna är ingen hit då man har ryggskott.... Aj, aj, aj!!! Men jag tycker ändå att jag är lite bättre idag än vad jag var igår och det känns mycket positivt!! Kanske beror det på att jag gav mig på ryggen med hästliniment (låter kanske vådligt, men har fortfarande inte hittat nåt till människor med sån "fart i"!!!!) och flera timmar på värmedynan?! Jag hoppas det och kör på samma dunderkur ikväll också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar