måndag 22 augusti 2011

Alvin kom hem efter första dagen i skolan och hade bara positivt att säga och nu hoppas, hoppas jag att det håller i sig!! Det känns i allafall som det finns förutsättningar för att det ska bli fortsatt bra, för hela första veckan ägnas åt aktiviteter för att svetsa samman klassen. Kanonbra upplägg tycker jag!! Dessutom ska även vi föräldrar i den nya klassen få träffas och umgås tillsammans med våra barn, det blir nämligen brännbollsturnering på Skutberget på torsdag.... Och gissa om det känns surt att jag inte kommer kunna vara med och spela??!! Men, men, nån måste ju ta på sig ansvaret att skriva poäng också och den sysslan bör mitt ryggskott inte ha nåt att invända emot :)

Ryggskott ja... igår kändes det lite bättre, idag ett steg bakåt igen :( Men jag kämpar på och försöker ta det så försiktigt (läs: lyfta så lite som möjligt) som jag bara kan och tar även en lugn promenad varje dag för att hålla igång musklerna. Tålamod är väl det som gäller förstår jag, vilket kanske inte alltid är min bästa sida. Men jag gör så gott jag kan!!!

Lilla Julia kämpar på!!! Herregud, hon är nästan värre än en klocka: Hon bara går och går och går och går........ Idag på eftermiddagen så hade hon kämpat på, så hon var helt svettig i nacken :) Heja Julia!!!!!!!!

Nu kan jag väl också påstå att den underbara nedräkningen börjat igen, för på fredag kommer älsklingen hem. Som vi saknar Blir gött när han kommer hem igen!!!!!!!


Bara dagar kvar tills älsklingen får lämna Valhall för denna gång!! Längar.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar