tisdag 12 juli 2011

Uppdatering på bloggen!!

Jag har följt ett antal intressanta bloggar och genom dessa bloggar hittat flera andra intressanta bloggar!!! Blev det snurrigt nu :) Jaja, ni känner säkert igen fenomenet, att man ibland "halkar in" på en blogg, som man sen fortsätter att läsa. Jag har haft ett x antal såna nu ett tag och nu tycker jag att det är dags att jag kryper till korset och erkänner vilka jag "smyger på". Jag skriver smyger på, för jag har fortfarande svårt att släppa den där känslan av att jag står utanför någons hem och tjuvtittar in genom deras fönster när jag läser en blogg... Men jag måste sluta känna så, för har man tagit steget och börjat blogga, så vill man ju dela med sig av sitt liv och sin vardag och då är det ju fritt fram för vem som helst att kika in!! Därför har jag nu uppdaterat min lista över bloggar jag följer och jag kanske till och med kan våga mig på att lämna nåt litet avtryck på dessa emellanåt. För kommentarer är väl det roligaste som finns, eller vad säger ni andra "bloggers"?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar