onsdag 13 juli 2011

Barn och maskiner!!

I det här fallet i synnerhet DISKMASKINER!! Julia är galen i såna, så jag brukar försöka låta bli att öppna våran när hon är i närheten. Eller till och med när hon är vaken!! Hon kan vara upptagen med någon/något annat på andra sidan huset, men ni kan då ge er den på att hon hör direkt jag börjar plocka i eller ur något. Och då kommer hon krypande som skjuten ur en kanon för att "hjälpa till" :) För än så länge är det ju ingen hjälp när hon kommer, utan bara stjälp... När hon blir lite större ska hon gärna få hjälpa mig att plocka ur de minst ömtåliga sakerna, eller leka med dom blir det väl :)) Men nu så brukar jag oftast stänga då hon kommer farande, för jag gillar inte att hon är i disken, vare sig den är ren eller smutsig, men idag var maskinen tom innan hon upptäckte att jag var där och till hennes stora lycka så fick hon äran att undersöka den en stund!!
Att en diskmaskin kan vara så spännande??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar