onsdag 9 mars 2011

Wohahahahahaha....

Herreguuud, det var längesen jag hade så här roligt en kväll :))) Åt vaddå undrar ni förstås?? Ja, ni må tycka att jag är barnslig, men jag har hittat nåt riktigt roligt på nätet: Sätt in ditt eget ansikte i en bild med en kändis och se hur du passar i frisyren!! Jag har länge tänkt att det är dags att göra något drastiskt och faktiskt så blev jag riktigt sugen nu!! Jag är ju ingen fena på kändisar, men ni som har koll vet säkert vems frisyr jag stulit på de olika bilderna. Have fun:


Jag passar väl bäst i rosa va?? :)

Blev ni sugna att testa själva, så gå in här http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

5 kommentarer:

  1. Haha, va roligt! Ja, rosa är ju helt klart favoriten! Men om du skulle tröttna på den färgen så tycker jag att du var fin i den brunröda frisören (fjärde bilden nerifrån med röd tröja). Hmmm, får nog gå in och pröva själv oxå! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja gör det Malin, väntar på resultatet på din blogg sen då!!

    SvaraRadera
  3. gud vad kul!! var tvungen att prova..Henrik blev rätt snygg i långt hår:) Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. vad fränt! tyckte de rosa var riktigt coolt:-)

    SvaraRadera