fredag 18 mars 2011

Någon som jag alltid har roligt med

Här får jag väl kanske förtydliga till hade roligt med. För mer osynlig människa får man nog leta efter :) M var dock vårt ressällskap under senaste resan vi gjorde till Thailand 2009 och jag kan lova att jag har ALDRIG skrattat så mycket!! Det var skrattkramp i magmusklerna nästan varje dag under 30 dagar :))) Undrar om man kan ha tråkigt då den här människan är med, har svårt att tro det!! Inte nog med att han har klockrena kommentarer till ALLT, han lyckas även hamna i och göra saker som jag inte tror nån annan skulle kunna lyckas med!
På bilden är vi ute och åker vespa och M´s visir lossnar, jag kunde förstås inte låta bli, utan var tvungen att föreviga det hela... Sittandes bakom Timmy på vår vespa, i farten :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar