tisdag 22 mars 2011

Slutspurten på fotoutmaningen!!

Har ju fuskat några dagar, så nu lägger jag ut resterande bilder:

En tokig bild! Så här kan det gå då en "liten" Rottweiler gärna vill ligga under sängen och sova :) Men skam den som ger sig, han låg i allafall så här och sov många gånger! Nu har vi bytt säng och dessutom får han inte vara i sovrummet längre, men istället har han eget rum, så jag tror han är nöjd ändå!!

Att hitta någon nytagen bild på mig är inte det lättaste. Jag fastnar sällan på bild, för det är jag som TAR alla bilder :) Så sista bilden på mig är från Julias dop i januari...


Någon jag aldrig kommer släppa taget om, blir förstås några och då förstås min familj. Tyvärr finns inte så många bilder på dem alla tre tillsammans, så det blir ytterligare en favorit i repris!

1 kommentar:

  1. Kul med fotoracet! fast nu kan jag tycka att de är skönt att det är klart!!!
    / E-L

    SvaraRadera