tisdag 1 mars 2011

Vad händer egentligen???

Nu var det ett tag sen jag gjorde nåt annat än la ut bilder här på bloggen, men just nu är det full fart och jag är glad att jag åtminstone lyckas publicera en bild om dagen!! Det är ju sportlov och våra dagar är fullmatade; skidåkning, åka skoter, hälsa på släkt och vänner.... I morgon åker killarna till Sälen för att åka skidor och nån dag under veckan ska det hinnas med en fisketur också!! Hårt schema alltså :) Men är det sportlov så är det och då ska det vara fullt av aktiviteter, speciellt nu då vädret tillåter att man är ute utan risk för köldskador!!
Själv ska jag ta en tur och hälsa på en vän som jag inte träffat på evigheter och det ska bli riktigt kul!! Antar att timmarna kommer flyga iväg, det brukar vara så när man har mycket att prata om!! En tur med barnvagnarna ska vi också försöka hinna med, blir ju perfekt då väderkartan i morgon visar en stooor sol :)
Nu är det dags att krypa till kojs, godnatt!!

1 kommentar:

  1. Underbara vår väder som vi har framför oss :) Så skönt,jag längtar till påsk ;)
    Du har något att hämta i min blogg ;)
    Kram

    SvaraRadera