måndag 14 mars 2011

Bilder

En tid jag saknar... Kan egentligen inte sätta fingret på något speciellt sådär, men däremot saknar jag sol och värme!! Så man kanske kan säga att jag saknar att resa??!!
Alvin vid Shark Bay, Koh Tao 2008

En bild på någon som alltid ställer upp.... och det blir en repris av en bild ni redan sett. Men jag vet ingen som ställt upp så mycket på mig som underbara E, så ni har sett den förut och ni får se den igen då jag inte har någon annan!

En bild på mina närmaste, Timmy, Alvin och Julia. På den här bilden är inte Julia mer än ett par timmar gammal och det är en mycket stolt pappa och brorsa som ni ser här!!

En snygg person??!! Tja, jag kan bara säga sorry till alla er som trodde att ni var nominerade i den här kategorin.... För visst känner jag många snygga människor, men nu tänker jag lägga in en bild på riktigt ögongodis ;))

Det skulle också vara en bild på min fritid.... tyvärr känns det som en bristvara just nu. Men det ska det bli ändring på!! Så jag sätter in en bild på något som jag VILL ägna min fritid åt!! Hästar har varit ett intresse sen jag var fem år... undrar om min dotter kommer dela mitt intresse om några år??!!
Vackra hingsten Einar!!



















1 kommentar: