onsdag 16 november 2011

Oinspirerad....

Inläggen lyser med sin frånvaro, helt enkelt för att jag tycker inte att det händer så mycket att skriva om!!
I söndags hade jag kunnat skriva, men då var jag för trött på kvällen och prioriterade tidig sänggång istället för surfande på nätet. (Förståndigt va?? Brukar tänka så ofta och ungefär en gång av hundra inträffar det... hehe..)
Jag började söndagsmorgonen med TRE timmar på frukostrestaurangen Kaviar. Och tiden går ju fort när man har trevligt och det var precis vad jag hade: Jättetrevligt sällskap och dessutom var det evigheter sen vi satt och pratade, så det var mycket som skulle ventileras!!
Eftermiddagen tillbringade hela familjen i Sannerudshallen i Kil. Alvin spelade innebandymatch, pappan tittade på och mamman jagade en övertrött Julia... Hon hade ju varit och badat med pappa och brorsan på förmiddagen och lunchvilan blev av nån anledning otroligt kort den här dagen. Men brorsan verkade i allafall nöjd över att hela skaran fanns på plats på läktaren, även om jag inte fick se så mycket av matchen!!
Kvällen ägnades åt ätande: Först helstekt filé med klyftpotatis och sen hade pappan, fars dag till ära, fått beställa efterrätt. Och då blev det tiramisú, inte helt fel!!
Sen som sagt, stupade jag i säng!!

Julia ja, hon har mycket för sig som vi förundras över :) Till exempel när hon hjälper till att plocka ur diskmaskinen: Hon föredrar innehållet i bestickkorgen och först plockar hon omsorgsfullt ur en och en sak och placerar på golvet, sen ger hon oss sakerna, en och en, och vi ska säga "tack, tack" och lägga ner dom i lådorna :)) Barn är underbara!!!

Först placeras allt ut på golvet......

... och sen läggas in i lådorna!! Detta enligt Julias princip!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar