fredag 4 november 2011

Den blomstertid nu kommer!!

Tror ni jag har fått fnatt??!! Nejdå, riktigt så illa är det inte :)) Däremot så betyder senhösten blomstertid här hemma, för då verkar orkidéerna trivas som allra bäst. Så just nu visar dom sig från sin allra bästa sida och lyser upp i höstmörkret!!






Vad händer mer än att jag går runt och njuter av mina blommor?? Tja, igår var jag på Ikea och jobbade igen och det var full fart. Betydligt mer folk än i tisdags och jag börjar undra hur jag ska hinna med på lördag?! Men det ordnar sig säkert. Och tydligen så har jag skött mig, för det låter som jag får komma dit fler gånger. KUL!!

Idag drog sambon och barnen till Malung. Jag är alltså helt ensam här hemma hela helgen och jag börjar fundera på vad jag ska hitta på! I morgon ska jag ju jobba och på söndag är det tjänstgöring i cafeterian i Kil. Men jag har ju massor av ensamtid att spendera däremellan. Bio kanske? Brunch på Kaviar? (Kan för övrigt STARKT rekommenderas, både för bofasta och besökare i Karlstad. MISSA INTE!!) Lite shopping? Eller helt enkelt bara vara för bedrövligt lat och inte göra ett endaste dugg??

Nu ska jag i allafall börja fundera på att få något i magen och sen lutar det nog åt en liten tur till Bergvik, får se om något får följa med hem!

1 kommentar:

  1. Så fina!
    Jag väntar fortfarande på mina. Det är fortfarande bara knoppar. Och många!

    SvaraRadera