tisdag 7 februari 2012

Oväntat besök!!

Efter ytterst lite nattsömn för både mig och lilla Julia, så har ingen av oss haft nån toppendag idag... Mycket tid har gått åt till att trösta liten, som faktiskt varit helt ur form :( Flera gånger har hon nästan somnat när hon suttit i mitt knä och för er som känner Julia, vet att det verkligen inte är likt henne!!
Mitt i allt detta, så dök det upp ytterst oväntat besök.... Mannen i familjen som vill köpa huset tittade förbi och ville be om ursäkt och förklara varför det tagit sån tid för dom att få ut sitt hus på Hemnet!! Och han ville klargöra att dom absolut vill ha huset och att dom nu håller tummarna för att försäljningen av deras hus går snabbt, så att våran affär snart kan bli av.... Konstig känsla, men ändå skönt att veta att det händer saker!! Så nu är det bara att vänta och se!!!
MEN, nu kommer det värsta: När han gått härifrån, så kom jag på: HUR SER JAG UT EGENTLIGEN??????!!!!! Jag låg nämligen och sov när han kom och jag hade definitivt inte tänkt att jag skulle träffa nån "utomstående" idag, så outfitten var ju därefter. Men tror ni inte att jag gjorde ett helt fantastiskt intryck i mina trasiga(!!!!!) leggings, en gammal urtvättad t-shirt, oborstat hår, osminkad och skitiga glasögon. Som pricken över i-et, så hade Julia kladdat snor mer än en gång på axeln på t-shirten...... Ja, han måste ju ha funderat.... Men, men inget jag kan göra åt nu, så det är väl bara att bjuda på den och försöka skratta gott åt eländet såhär i efterhand :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar