söndag 22 maj 2011

Ordningen är återställd!!!!

Då är hela familjen på plats igen och det känns sköööönt!! Timmy och Julia åkte ju till Dalarna i fredags och kom inte hem förrän ikväll och det har ju varit första dagarna jag "varit utan" Julia sen hon föddes!! Som väntat så hade jag inte så mycket tid att tänka på det under skolresan (men jag hann förstås ringa några gånger.... bara "för att"), men idag har jag verkligen saknat min lilla älskling. Det blir ju något annat att gå runt här hemma och hela tiden se hennes saker, men inte ha henne nära. Men nu är hon här igen och det är sååå mysigt :))

Som jag saknat den här lilla tjejen!!!
(Jo, det är förstås mysigt att Timmy kommit hem också, men jag är ju lite mer van att han är borta emellanåt)
Dessutom har den lilla godingen lärt sig krypa under sin vistelse i Dalarna och det känns väldigt, väldigt konstigt, alltså att inte få vara med då saker "händer". Hon har ju tagit sig fram ett tag, då genom att släpa sig fram över golven. Men nu kryper hon alltså "på riktigt" och får hon nu bara in lite bättre teknik på krypningen, så lär vi nog få att göra här hemma sen!!
Nu blir det sängen snart och ikväll somnar jag nog gott, för visst är regn trist, men jag somnar skönt när det smattrar på taket!!

1 kommentar:

  1. Är det inte det jag säger
    det är i dalarna det händer!!!

    SvaraRadera