måndag 30 maj 2011

Hur lyckades vi med det här??????

Igår kväll satt jag och min sambo vid varsin dator (jag här hemma och han på sjön), samtidigt som vi pratade i telefon och vi skulle kolla på resa.... ÄNTLIGEN!! Trodde vi ja!! Efter att ha gått igenom kalendern kunde vi konstatera att det inte finns EN ENDA vecka på hela sommaren som hela familjen skulle kunna åka tillsammans. Morr.... :(( Vad tror ni högstadieskolan säger om jag ansöker om ledigt åt Alvin direkt han börjar där till hösten?? Inte populärt alls skulle jag tro... För då, i slutet av augusti, så skulle vi ju faktiskt kunna åka. Men jag är rädd att det inte blir så mycket av med det. Så jag får väl sitta här och ruttna och förbli en blekfis när "alla andra" njuter av sol och värme och blir bruna som pepparkakor :(( Nej, jag är inte bitter och sur, inte alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar