torsdag 19 maj 2011

Hur ska det gå?????

Ja, i morgon bär det iväg med Alvin på klassresa! Och jag börjar inse vad det innebär... att jag ska klara mig utan min älskade dotter i två nätter!! Det kommer nog att kännas väldigt, väldigt konstigt. Men, men hon får det nog jättemysigt tillsammans med sin pappa. Och jag tror att han tycker att det ska bli skönt att få så om sin lilla guldklimp alldeles själv några dagar!! Och jag får väl klara två dagar, med tanke på att Timmy måste klara 14 då han är på jobb. Men..... en mamma är väl alltid en mamma och för er som vet vad det innebär.....ORO!! Trots att jag egentligen inte vet vad jag har att vara orolig över??!! Hur som helst så är det fullspäckat program under resan, så jag kommer väl knappt hinna fundera på nåt annat :)
Och för att vara på den säkra sidan, om lördagskvällen skulle bli alltför eländig här ute i Lövberga, så ska jag och T ha vinkväll!! Dricka gott vin och tjöööööööta heeeela natten, det kommer nog att bli hur bra som helst!! Vi blev ju lite besvikna förra helgen då våra "sambosar" tröttnade på oss redan vid halv ett.... Vi hade ju precis kommit igång och hade säkert kunna tänkt oss många fler timmar av "djupa diskussioner"!! Men nu på lördag finns inga karlar som kan avbryta oss, utan vi kan prata tills vi tappar rösten båda två :)))

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har haft det jätte bra och inte alltför kallt!

    SvaraRadera