onsdag 21 augusti 2013

Nu är turbon inkopplad!

Ja, det är så livet känns just nu! Och jag kan, så kort det går, återge min gårdag, så kanske ni förstår vad jag menar:

Upp i ottan
Lämna på dagis
Alvin till tandläkaren
Alvin till frisören
Jag på anställningsintervju (Ett jobb som jag för övrigt upptäckte att jag inte alls vill ha... hua)
Lite lunch i magen
Handla det viktigaste då jag ändå åkte förbi affären
Hämta på dagis
Köra Alvin på provjobb (Håller tummarna att det kan bli lite extrajobb ibland!)
In till stan igen, dags för Amandas premiärbesök hos tandläkaren
Hem och jagas av en mäklare, vilket leder till att jag själv tvingas jaga en annan mäklare.....

Sen allt det vanliga med matlagning, badning och läggning av barn.... Dödstrött är egentligen ett alldeles för milt uttryck för hur jag kände mig när lugnet äntligen la sig :-D

Idag har det har jag också haft att göra, men ändå lugnare än igår = SKÖNT! För i morgon är det full fart igen, då ska jag nämligen till Örebro på ytterligare en anställningsintervju! Och NEJ, jag ska inte jobba i Örebro, det är bara intervjun som hålls där. Och det jobbet vet jag, efter flera samtal, desto mer om, så jag hoppas att det är lika bra som det låter, för då hoppas jag nog att jag får det ;-)

Som sagt, tidig uppstigning i morgon och sen iväg, så då är det väl läge att se till att få sinskönhetssömn skulle jag tro! Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar