tisdag 8 maj 2012

En välbehövlig bra dag!!!

Igår var nämligen ingen bra dag alls :( Spenderade halva dagen på lasarettet.... igen!! Där konstaterades att Amanda har öroninflammation... Så det kanske inte är konstigt att hon varit väldigt gnällig på slutet. Gissa om jag känner mig hemsk? Men jag har ju trott att det varit magen som krånglat, som det brukar vara på såna där små. Speciellt när det blivit bättre när jag hållit henne upprätt, men även örvärk känns ju bättre vid den positionen. Nu har hon i allafall fått pencillin och jag ger Alvedon för att stilla den värsta värken. Skönt för henne och jag kan lova att det märks!!

Idag har varit en desto bättre dag: På förmiddagen var jag på ett möte på Alvins skola. Ett möte som gav en bra känsla i magen och jag tror att det kommer bli ett mycket bra resultat av det hela till slut!!

Eftermiddagen har det varit full fart på Lövberga kan jag lova!! Axel, Theo och Isak med sina mammor från vår föräldragrupp har varit här och hälsat på. Det är alltid lika roligt! Vi hann med bus inne, fika och även bus ute i solskenet. Är glad att jag hamnade i en grupp med så goa mammor och såna solstrålar till barn!!
Lyckades få alla fyra på en bild :)
Isac kollar vad Julia har i sin låda och Axel lär Julia hur man öppnar ytterdörren!!
Axel busar vid fikabordet
Theo myser med sin mamma
Isak spanar in kakfatet
Julia och Axel pussas, som vanligt när dom träffas <3


Fyra timmar av full fart och jag kände att jag var så trött att ögonen stod i kors, men det var det helt klart värt!! Skönt att ha ett liv igen, efter att ha suttit i soffhörnet och "ruttnat" i vad som känns som en evighet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar