lördag 5 maj 2012

Alldeles tyst......

För tillfället är det nästan kusligt tyst här i huset. Är inte van och det känns konstigt!! Timmy och Alvin är på Motormässa, idag för att titta och i morgon ska "pärlan" ställas ut.

Småtjejerna sover, båda två på samma gång!! Detta innebär att jag både fått äta lunch i lugn och ro (kunde till och med läsa en tidning!!!) och även fått sitta på toa i fred. Sann vardagslyx för en småbarnsförälder :)

Annars springer dagarna förbi i raketfart. Jag ammar, byter blöjor, bär runt på bebis, busar och leker med Julia, tvättar, försöker laga mat (när jag hinner, annars har det visst blivit sambons syssla....), letar barnvagn (något som faktiskt tar en del tid. Vet vad vi vill ha, men har inte lust att köpa nytt och begagnat till rätt pris försvinner snabbt. Men till slut så.... hoppas vi...), jag pumpar.... Tja, inte kontigt att vissa dagar passerar utan att jag vare sig hunnit (kommit ihåg) att sätta i linserna eller borsta tänderna :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar