fredag 28 oktober 2011

Var ÄÄÄÄR jag??!!

Ja, jag undrar det själv ibland när veckorna springer förbi!! Sista tiden kan jag i allafall inte klaga över sysselsättningsproblem, för det har funnits massor att göra:

Förberedelser och möten inför jobb nästa vecka. (Som för övrigt inte blev alls det som var sagt från början, men som blev bra ändå. Rapport kommer senare)

Städa, städa, plocka, plocka och fixa, fixa inför visningen av huset. DET TAR JU EN EVIGHET!!!!!! (Ska vi sälja och lämna Lövberga? Jo, vi ska försöka i allafall. Inte rätt tid kanske, men hittar man rätt köpare så.... )

Skjuts och hämtning till träningar och matcher.

Återbesök på lasarettet med Julia och allt var helt ok och äntligen kan jag verkligen andas ut!!

Varit till Malung en dag och hållit infomöte med Memira.

Sen finns det ju en hel del vardagssysslor som måste tas om hand också och med en "hjälpsam" liten dam här hemma, så tenderar allt att ta en väldig tid :))

Men nu sitter jag här i allafall, framför datorn, och tycker att jag har tid över för att uppdatera bloggen!! Det skulle vara SÅ mycket enklare om jag kunde uppdatera från mobilen, men jag får det ju inte att fungera!!! Någon som kan komma med tips så vore jag tacksam!

Tid ja... Ikväll fick jag helt plötsligt massor av tid. Fredagar brukar betyda fredagsmys även här och det brukar dessutom vara väldigt viktigt, i allafall för tonåringen i huset. (Får vara glad så länge det varar!!!) Idag har jag dock knappt sett honom sen han slutade skolan och sen blev det dessutom bestämt att han skulle sova hos en kompis inatt. Så nu när Julia har somnat, så känns huset VÄLDIGT tomt!! Jag är en person som verkligen kan uppskatta ensamhet, men just ikväll var jag inte så sugen på att sitta här och "uggla" alldeles själv!! Men jag får se det positivt: Jag bestämmer kanal på tvn utan att nån protesterar och jag kan utan problem somna på soffan utan att nån knuffar på mig och undrar "sover du" :))

Ha en bra fredagkväll allihop, nu ska jag inta soffläge!!

2 kommentarer:

  1. Smartphone? Laddat ner Bloggers app? Har du ett gmail-konto?

    Jag var tvungen att skaffa mig en gmail-adress och koppla den till bloggen för att kunna blogga via mobilen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ah, där kom förklaringen!! När du skrev gmail-konto!! Har ju "snott" sambons telefon (han fick köpa en ny... hehe), så han har ju angett sitt gmail-konto när telefonen var ny. Men nu är problemet att om jag vill göra om detta, så försvinner tydligen allt jag har på telefonen. Och det vill jag ju inte!!! Så jag får se hur det blir!

    SvaraRadera