tisdag 18 oktober 2011

På´t igen då!!!

Tja, nu var det ju en hel vecka sen, så varför inte passa på att göra sig lite illa igen???!!! Jodå, idag var det alltså dags igen. Lilla fröken snavade, slog hakan i klinkersgolvet, satte tänderna i läppen och blodet sprutade!!! Pust.... stackars vännen. Dessutom har det ju gått upp gång på gång under dagen; när hon stoppat nån leksak i munnen, när hon har ätit/druckit, när hon själv har petat upp det.... Värst verkar det ha varit när hon skulle vila av nån anledning, så när hon vaknat så har ansiktet varit fullt av torkat blod och sängen sett ut som ett slagfält. Tröja har jag bytt ett antal gånger och hennes leksaker och gosedjur behöver nog en ordentlig sanering..
Tycker ni jag är tokig som inte tagit henne till doktorn?? För det kan jag nämligen nästan tycka själv!! Men efter två samtal till 1177, där jag blivit informerad om att inget skulle göras åt det även om vi åkte in, så får jag väl lugnt stanna hemma. Jag hoppas att det ger sig nu under natten, när det får "vila" under många timmar. Jag vill inte att Julia ska behöva se ut som en blodtörstig vampyr en dag till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar