söndag 9 oktober 2011

I löööööööv!!!

Jag älskar sol och värme! Det måste ha blivit nåt fel nånstans när jag föddes uppe i kalla Norden, jag är helt säker!!!!! Vintern kan kvitta för min del.... Visst finns det mysiga stunder på vintern också, men jag skulle lätt byta det mot sommar året runt!! Nu ser ju inte verkligheten ut så, utan jag får snällt plåga mig igenom den kalla årstiden. Får göra det bästa av situationen och klä mig ordentligt och värma mig framför kaminen då jag fryser alltför illa!!
Sen får jag ju vara tacksam att jag fått möjligheten att njuta av solen ända in i oktober!! Så här har jag ju haft det en vecka och det har känts otroligt lyxigt!!



På tal om kärlek... Har ni varit med om kärlek vid första ögonkastet någongång?? Senast det hände mig var faktiskt nu under resan!! För vem kan bli annat än kär i dessa fantastiska stolar?!



Så nu har jag talat om för min kära sambo vad jag önskar mig i julklapp. För en sån här skulle passa utmärkt i sovrummet för att lägga kläder på. VILL HA!!! Måste väl "bara" hitta en skicklig möbelsnickare och sen en tapetserarare som kan skapa ett sånt där mästerverk. Hoppas kan man ju alltid :))
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och njuta av värmen från brasan och lyssna på regnet som smattrar mot fönstren.... Lite mysigt är det allt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar