söndag 30 oktober 2011

Bara vara!!

Tja, det är väl vad den här dagen handlat om mest: Att bara vara! Det är inte bara jag som varit extra trött, nej nattens "äventyr" har förstås tagit på Julia också. Det blev en lång vila på dagen och utevistelsen på eftermiddagen blev betydligt kortare än planerat. Men vi fick lite frisk luft i lungorna i allafall och det är väl huvudsaken?!
Nu hoppas jag förstås på en natt utan mardrömmar, vi behöver ju sooooova!!! Men för säkerhets skull, så har jag lämnat alla "skyddsvallar" kvar i och runt stora sängen. Vill ju inte att hon ska ramla ur, om hon nu skulle behöva sova bredvid mig inatt igen. (Har haft nog av olyckor tycker jag!!)

Hoppas, hoppas lilla vännen får sova lugnt inatt!!!
(Det lilla, lilla ärret över näsan är allt som är kvar
av den STORA smällen..... Tack och lov!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar