måndag 31 oktober 2011

Det ena...

.... kan leda till det andra!! Tja, telefonsamtalet som jag nämnde tidigare i bloggen, om jobbet. Tja, det blev ju inte riktigt som det var tänkt. Men, men det är aldrig fel med kontakter, så i morgon ska "jag in på okänd mark och vandra". Eller okänd och okänd, jag kan väl inte räkna gångerna jag varit där, men i morgon är det inte som kund utan som "pysseltant"!! Jag ska vara på Ikea och fixa lite godis i några timmar :) Med tanke på att det är höstlov, så tror jag nog att det blir full fart!! Och för många föräldrar en välkommen "muta" sisådär halvvägs på turen genom butiken :) Tre eftermiddagar ska jag vara där; tisdag, torsdag och lördag. Vi kanske ses?? Jag kan ju fresta med:

Chokladdoppade marshmallows :))


En liten uppdatering om natten som gick.... Den var som en dröm!!!! Min lilla älskling somnade strax före klockan 20, vaknade vid 6 och ville ha välling, somnade om och vaknade sen kvart i nio!! Herregud, jag trodde knappt att det var sant. Vilken otrolig lyx!!

Och annars då? Jo, det är mycket... riktigt mycket på gång just nu. Men jag väljer att vara lite hemlighetsfull ett tag till!! Jag måste ju göra nåt för att behålla dom läsarna jag har :))

Godnatt på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar