söndag 20 februari 2011

Ytterligare några dagar har passerat!!

I slutet av veckan kom ett paket som jag verkligen längtat efter, från Bravissimo. Efter en ordentlig viktökning och därefter en graviditet, så har det inte blivit lätt att hitta kläder eller underkläder... Har alltid "lidit" av stor byst, men nu är det nästan löjligt :( Min räddning heter alltså Bravissimo!! Här kan man köpa kläder, badkläder och underkläder som PASSAR!! Så jag är sååå nöjd över att ha en stretchblus i min garderob igen, som sitter som den ska både över bysten och runt midjan. En ny bikini, en tröja och lite snygga underkläder blev det också :) Sen är det roligt att få nåt annat än snabbt ihoppackade paket från H&M, LaRedoute eller nåt liknanade.. Lite "lyx" sätter guldkant på vardagen!! Nu kanske ni tror att det är svindyrt att beställa från det här stället?! Det är det INTE och dessutom har de rea just nu, så jag gjorde riktiga fynd. Frakten från Storbrittanien är väl inte heller nåt att gnälla över, för den ligger på lite drygt 60 kronor!!

Leverans från Bravissimo

I fredags var Timmy och en kompis på Vin och Deli mässa här i Karlstad och det tror jag var uppskattat!! De passade på att "göra stan" då mässan var slut och det var en nöjd Timmy som kom hem efter den turen. Skönt att få ett avbrott från vardagen tror jag bestämt :))
Jag skulle också ha varit på ovan nämnda tillställning (skulle ha hoppat vin- och spritprovning, men vem tackar nej till delikatesser?), men tyvärr blev tjejen som jag skulle gå med sjuk :( Men vi tar nya tag nån annan gång, kanske Mia Skäringer den 5/3??

Resten av helgen har sett ut som de flesta andra... innebandymatch för Alvin lördag och söndagen har han spenderat i slalombacken. Här hemma har det städats lite, tvättats, lagats mat osv, osv... helt enkelt en massa måsten bara!!
 
Julia njuter av sin nya stol: Det har blivit en helt annan upplevelse att äta och sen kan man också sitta i stolen och "vara med" då mamma lagar mat tex och DET går inte av för hackor :)

Full service vid matbordet: Pappa sköter maten och brorsan vattnet :)


Hmmmm... skulle ha lagts in fler bilder, men jag tror att bloggsidan alldeles fått fnatt... så det får väl räcka för idag då!!










1 kommentar:

  1. Paketen var jätte fina men jag vill ju se vad som var i!!! Nyfiken som man är!
    Visst är det härligt när julia kan vara med man får liksom mindre dåligt samvete när man gör hushållsysslorna

    SvaraRadera