onsdag 23 februari 2011

Saved by the bell.....

.... eller vad man ska säga?! Men min klocka var istället Julia och i natt var jag glad att hon är uppe på nätterna och äter! Igår var det ju full fart som jag skrev och det innebar också en hel del springande in och ut från olika ställen.. och jag var nog inte riktigt rätt klädd. För tillfället ska man ju vara lite extra rädd om behagen och jag brukar alltid vara noga med det, men igår räckte det tydligen inte .... Vaknade i natt med ett bröst som jag tror höll på att spricka. SATAN vad ont det gör :( Det var bara att ta fram värmedynan och pumpen och sätta igång.... och ett x antal deciliter senare kunde jag gå och sova igen. Nöjd trots allt att jag slapp vakna idag med feber och totalstopp!!!

Ikväll ska jag på information.... angående högstadiet... HÖGSTADIET??!! Men hallååååå, har jag ett barn som ska börja sjuan till hösten?! Ja, otroligt men sant, så är det faktiskt så. Vart har åren tagit vägen?????

Dagens bild ska vara på någon i familjen och vi har en i vår familj, som jag tycker glöms bort alltför ofta... Han har varit vår bebis sen han kom till oss för snart sju och ett halvt år sen och nu har han fått konkurrens av en annan bebis, men jag tycker han tar det bra! Jag pratar förstås om våran "lilla" kelgris, Dex!!! Många kanske tänker "bara" en hund, men han är en viktig familjemedlem och det gör ont i mitt hjärta att man vet att en rottis ofta inte blir så gammal.... Men, men än så länge är han pigg och frisk och jag hoppas att han får vara det läääänge!!

1 kommentar:

  1. Högstadiet: du skrev ju nyss att vi just fyllt 20!! :-)
    tycker att det är riktigt spännande att se vad det blir för:dagens bild!!

    SvaraRadera