tisdag 22 februari 2011

Full fart!!

Först måste jag säga: SÅ ROLIGT ATT SÅ MÅNGA ANTOG MIN UTMANING!!!!! Ska bli roligt att få se era bilder!!

I mitt liv idag har det varit full fart!! När man börjar köra på, så är det väl lika bra att hålla gasen i botten tills man slocknar, eller??!! Dagen började med babyrytmik i Skåre, sen hem och hämta Timmy för att åka till Bergvik och äta lunch med Lisa och Arvid (jättemysigt by the way... vi ses alltför sällan...), sen Ikea, följt av storhandling på Maxi, besök på biblioteket, hem och lagade paella, Julias rum är färdigtapetserat och till slut.... så har jag beställt en ny mobil!! Det sista var dock väldigt impulsivt.. Men jag behövde verkligen en ny, sååå..... det var nog inte så dumt trots allt!! Min nuvarande kan jag svara i nästan varje gång det ringer, kan jag nästan aldrig lägga på med utan att vara tvungen att ta ur batteriet och den slår av sig själv allt som oftast!! Den ni... är inget att hänga i granen precis :) Det är ingen värsting jag kommer få, men dels så tillåter inte min ekonomi några stora utsvävningar och dessutom så tror jag att den duger alldeles utmärkt åt mig. Jag kommer ju i allafall att kunna använda all den här nya tekniken, appar och sånt... Ska "bara" lära mig först, men till slut så kommer det säkert också att gå bra!!

Dagens bild ska vara en på mig.... och det finns inte så många i vårt "bildbibliotek". Det är ju nästan alltid jag som tar bilderna och då är det lite klurigare att fastna själv. Den jag bjuder på har dessutom ingen i familjen tagit, utan en anställd vid Tigertemplet i Kanchanaburi. Trots att jag kanske kände att allt inte stod rätt till med tigrarna, så var det en häftig grej att vara med om!!

2 kommentarer:

  1. Var också på IKEA och Maxi idag! :) Fast troligtvis lite tidigare än ni.
    Ja, det ska bli kul att blicka runt bland bloggarna och spana in lite bilder!

    SvaraRadera