fredag 4 februari 2011

Fredag och inga planer för helgen!

Fredagen började tidigt, men nu börjar man bli van att kliva ur sängen före tuppen :)
Tillbringade några timmar på stan idag och höjdpunkten var lunchen. Har längtat efter sushi länge nu och mycket godare sushi än på Happy Kitchen får man leta efter!! Har inte ätit det sen i mitten av graviditeten, så det var verkligen på tiden!! På tal om sushi och graviditet, så min stora "craving" då jag väntade Julia var just sushi. Om Timmy frågade mig sju dagar i veckan, två gånger om dagen vad jag ville ha för mat, så blev alltid svaret sushi. Tror ni han var trött på mig efter ett tag eller??!! :))
Prio två under "stadsbesöket" var att hitta något att bada i; bikini, baddräkt, tanikini.. whatever, bara det hade passat. Men det letande får fortsätta en annan dag.... Det som passar min kropp är tydligen inte uppsytt ännu... Kanske borde hitta en egen sömmerska, eftersom jag har samma problem med kläder...??
Sen är ju fredagar babysim-dagar, så även denna vecka. Idag var det dock inte riktigt lika roligt att bada, det var nämligen kallare i bassängen än det brukar. Men om det berodde på det, eller om Julia helt enkelt hade en lite dålig dag, det vet jag inte. Det var inga protester, men hon var inte alls lika sprallig som hon brukar.
Alvin tog buss till träningen idag och det var skönt att bara åka och hämta och inte behöva sitta där och vänta. Nu är väl inte den stunden hela världen, men vissa dagar har men helt enkelt inte lust....  
Som rubriken avslöjade, så har vi inga speciella planer för helgen. Vi får helt enkelt vänta och se vad som väntar på oss bakom hörnet!!

1 kommentar:

  1. Vi kan nog anlita samma sömerska för jag har ochså problem. Hur svårt kan det va att hitta en bikini som passar !!!!

    SvaraRadera