lördag 22 september 2012

Varma hälsningar :)

VARMT OCH SKÖNT!!!! En kort och enkel beskrivning av hur vi har det!!! 
Hittills har det mesta gått över förväntan och vi har inget att klaga på!
Trots att vi påbörjade resan mitt i natten från Karlstad och båda flickorna hade lite svårt att somna om  i bilen, så har dom ända varit väldigt tålmodiga. Julia till och med sov en stund på flyget och det är inte illa för att vara hon!

Största missen hittills, den har jag (förstås) stått för och jag kan bli sååååå trött på mig själv ibland. Speciellt när jag glömmer en sån viktig sak som sittdelen till vagnen!!!!!!! Att ta sig runt hotellet är inga problem, för Julia är som klockan; bara går och går och går. Helt utan gnäll dessutom! Desto mer spännande kan det vara att ta med dom båda till restaurangen, utan att ha möjligheten att sätta fast Julia, men allt går ju....

Nu äntligen sover båda tjejerna och sambon ligger bredvid och snarkar, så då ska jag passa på att gå ner och lägga mig vid poolen en stund :)

(Lyckades inte publicera några bilder ur "paddan", så dom kommer senare när jag har experthjälp!)

1 kommentar:

  1. Åh så gött för er!
    Hör hemma regnar det , blåser och allmänt kallt
    Ha det toppen!

    SvaraRadera