tisdag 25 september 2012

Inga inlägg!!

Uppkopplingen på hotellet är tyvärr rena skämtet, så något längre inlägg är ingen idé att försöka lägga in och bilder är bara att glömma helt och hållet!!

Nu har jag ju inte åkt på semester för att sitta vid datorn, så egentligen spelar det ju ingen roll att nätet lever sitt eget lilla liv. Men det blir ändå en hel del tid över då småtjejerna sover och då hade det ju kunnat passa att pyssla med lite bilder och bloggande!!

Annars försöker jag njuta av livet här nere: Njuta av sol, värme, dukade bord, massor av god mat, ingen disk, ingen städning..... Underbart är dock kort och det står inte på förrän det är dags att åka hem till vardagen och kalla Sverige igen, så jag försöker ta tillvara varje sekund av lyxen att slippa tänka på alla bestyr som annars hänger över mig när jag är hemma :)

Alla verkar fortfarande bara nöjda över resan och det känns ju skönt..... för mig som "lurade iväg" alla hit :)) Får hoppas det håller i sig ända till sista dagen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar