onsdag 4 juli 2012

Jodå, jag lever!!

I allra högsta grad kanske jag borde tillägga! Speciellt idag: Dryga 25 plusgrader i skuggan, solen skiner och då känner jag verkligen att jag lever :)) Sol och värme är som balsam för själen, i allafall för min!!
Just idag, så tror jag att övriga familjemedlemmar håller med! Sambon har varit ute och grejat på gården, Julia har hängt efter som en plåsterlapp (som den stora pappagris hon är, hehe), Alvin åkte med en kompis till Bomstabaden och blir kvar över natten och till och med minstingen i familjen har njutit i fulla drag: Först på ett täcke under solseglet på verandan och sen sovandes i vagnen i skuggan av lillstugan!!
Underbar dag!!! Snälla, servera mig gärna fler såna innan sommaren är slut!
Julia redo för en dag i solen: Solkräm och solskyddströja på och kepsen på huvudet!!
Allt växer som ogräs i växthuset och snart är det dags att skörda första gurkan!!
Cocktailtomaterna är på gång..... i MASSOR!! Det blir gött det, bara dom blir klara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar