torsdag 5 juli 2012

Sååå nära....

.... men ändå så långt borta....



Om ungefär en timme smäller det; då står Thåström på scenen på Putte i Parken, i Mariebergsskogen, här i Karlstad!!! Och här sitter jag och trånar, skulle gärna ha velat vara där!!!!!!!
Min stora idol sen jag var femton, men som jag aldrig haft möjlighet att se live. Nu är han här... nu när jag inte har möjlighet att vara där :(
Har vetat länge att han skulle komma och jag har räknat och räknat på hur gammal Amanda skulle vara vid just det här datumet.... Och tänkt att kanske, kanske skulle jag kunna pumpa och sen åka ner och se min stora idol. Men det sprack.... rejält :) Förra veckan visade nämligen lilla fröken, med all sin bestämdhet, att hennes mamma inte ska vara så värst långt undan när hon behöver mig!! Som hon gapade och skrek, ujujuj... Och då var jag inte borta långa stunden! Sen tog det nästan 45 minuter innan hon lugnade ser sig såpass att hon kunde amma och dessutom fortsatte hon att hulka i långt över en timme.... Stackars liten :( Och då bestämde jag mig, att viktigt är det inte att se Thåström, så att jag ska utsätta mitt barn för nåt dylikt!! Jag hoppas han finns kvar och bestämmer sig för att fortsätta turnera, så att jag får se honom nångång när barnen blivit lite större!!

Men det känns ändå lite surt....: Så nära.... men ändå så långt borta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar