lördag 18 juni 2011

Jag gillar solen!!!

Vaknade i morse och solen sken och genast blir jag på mycket bättre humör!!! Då det regnar som det gjorde igår, så hoppar jag inte av glädje direkt.. Att det sen mulnade på en stund mitt på dagen, det kan jag ta, för det började i allafall inte regna! Och sen har ju hela eftermiddagen varit fin, UNDERBART!!
Tidigare i veckan var fönsterputsaren här och gjorde våra fönster såååå fina, men jag brukar torka av och sätta tillbaka spröjsen själv. Så det passade jag på att göra nu i eftermiddag i finvädret! Skönt att få det gjort och härligt med nyputsade fönster, speciellt då jag slipper göra jobbet själv :))
På förmiddagen körde jag Alvin till fiskelägret och att döma av hans inlägg på FB under dagen, så verkar han trivas "som fisken i vattnet". :))
Åkte ut en sväng på eftermiddagen och hoppades och trodde att vi kanske skulle kunna sätta oss på en uteservering nånstans och äta en bit mat. Men Julia är lite ur gängorna och vi konstaterade ganska snabbt att det inte skulle vara någon bra idé att ta henne med på restaurang just idag, så vi får ta det en annan gång!!
Nya skorna på fötterna, men det lite konstigt med skor tycker Julia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar