fredag 17 december 2010

Idag var det då dags att ta tag i julshoppingen på allvar. Tänkte vara smart och åka ut så tidigt som möjligt och handla... men halva Karlstad hade tydligen tänkt samma sak :)) Större delen av tiden jag var ute gick nog åt att stå i kö och leta parkering. Jag fick förvisso en del gjort under de timmar jag var ute, men långt ifrån så mycket som jag önskat. Så det är bara att vässa armbågarna och ge sig ut i trängseln igen!!
I morgon blir det dock ingen shopping. Förmiddagen kommer vi att tillbringa på Sannerudshallen där det ska spelas innebandy. Önskar naturligtvis Alvin och killarna i Sunnanå lycka till i bataljen mot Nordmarken!!
Eftermiddagen ska ägnas åt julpyssel för hela slanten. Innan kvällen så hoppas jag att pepparkakshuset är hopmonterat, knäcken och chokladkolan är kokad, julkorten målade, klistrade, vikta, skrivna och postade, julköttbullarna rullade och i frysen och till sist bör sista lussebullarna för i år vara gräddade och klara!! Haha, ja hoppas kan man ju alltid. Men några saker ska ha stukits från listan innan lördagen är slut. Så nu är det nog dags att krypa till kojs och ladda batterierna inför morgondagen!! Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar