tisdag 1 januari 2013

Långt blogguppehåll!!

Först och främst vill jag önska min tappra läsare (det finns ju nån, det ser jag på statistiken) ett riktigt GOTT NYTT ÅR och ett tack för att ni faktiskt inte ger upp, utan fortsätter titta in!! För jag kan i ju inte skryta med att vara nån toppbloggerska.... Men jag skulle faktiskt uppskatta om jag kunde få in några fler inlägg än vad jag lyckas med för tillfället!! Tyvärr är det väl bara att inse fakta, att det är svårt att kunna klämma in det i min vardag just nu. Jag kan lite kort summera sista månaden ungefär så här:

Amanda har haft en fruktansvärd hosta, i en månad!! Bara virus enligt vårdcentralen och bara att snällt vänta ut. Men att vara uppe varje natt med en liten stackare som hostar så att hon vissa nätter till och med har kräkts, det gör inte susen för orken...

Lägg sen till att Julia hade ett skov då hon tyckte att det var godmorgon mellan 05,30-06,00 och detta samtidigt som Amanda inte somnade förrän mellan 22,00-23,30 nångång. Detta i kombo med den här elaka hostan, har inte heller gjort susen för humöret.....

Sen har det ju också varit december och då bör man ju åtminstone göra lite av det som hör den månaden till, det vill säga en del julstök. Vill ju att Julia ska få känna av lite av stämningen... 

Hostan har nu börjat lugna ner sig och Julia tar gärna sovmorgon till klockan 8. Det som fortfarande kvarstår, är det faktum att Amanda absolut inte tar kväller före halv elva snåret nångång.... Och då är det så mycket jag skulle vilja hinna, men får inse mina begränsningar, sålla ut det viktigaste och låta allt annat (då bland annat bloggen) stå åt sidan!

Ikväll ska jag dock göra ett försök att ägna bloggen en bra stund, men vet inte om det lyckas.... Kan ju vara så att nån av flickorna vaknar och kullkastar mina planer, men det här inlägget får bli en början i allafall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar