tisdag 1 januari 2013

Årskrönika 2012, del 1-3


Januari

En månad som bjöd på mycket snö i Karlstad och både stora och små njöt av att vara ute!!

Julia var överlycklig då hon äntligen kunde göra en massa saker helt själv!!
Februari
 
I fyra dygn låg jag och tittade på de här apparaterna... Förlossningen drog igång, alldeles för tidigt, och det var långa dygn då jag slets mellan hopp och förtvivlan. Som tur var så valde ju krabaten att stanna kvar där inne ett tag till och jag fick åka hem och tillbringa mina dagar i väldig stillhet....

Julia fortsatte med nya erövringar och att kissa på pottan var en av dem.
 Mars

Slutet av mars bjöd på fantastiskt väder och alla passade på att vara ute och njuta!

Eller njuta och njuta.... Jag mår ungefär som minen på bilden visar, sådär! Med den där kanonkulan och en foglossning från helvetet, så var det kanske inte så konstigt. Men det var ändå en underbar känsla att hitta en stol jag faktiskt kunde sitta i (tro det eller ej, men det är just den där modellen som gäller..) och få lämna soffläget för en stund och kunna vara ute och umgås med min älskade dotter.

Så kom hon då till slut <3 Den 31/3 såg Amanda världens ljus för första gången. Helt underbart!!!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar