onsdag 7 mars 2012

Få inlägg....

Det är glest mellan inläggen och anledningen är att jag inte har det alltför lätt att sitta på en vanlig stol :) Snart kommer dock sambon hem och med honom även vår laptop och då kan jag ligga i soffan och skriva och förhoppningsvis också uppdatera lite oftare!
För jag har massor jag skulle vilja skriva om, men jag får ta det vid ett senare tillfälle!!

Lite kort om veckan som varit:
- Vi har kryat på oss och alla är pigga igen.
- Alvin var nöjd med sitt sportlov, jag har inte sett mycket av honom och jag antar att det är bara att vänja sig vid att det kommer vara så...
- Bebisen är, uppenbarligen, kvar i magen. Emellanåt undrar jag bara hur länge till.... när det känns som värst.
- Min farbror, den sista i livet av dom som var, har lämnat jordelivet och sånt är alltid jobbigt. Extra jobbigt när jag inte kommer kunna vara med på begravningen :(
- Jag är ytterst tacksam för fantastiska vänner och släktningar som peppar och stöttar och även ställer upp och hjälper till med både det ena och det andra, TACK för att ni finns <3
Att åka kickboard med brorsan är riktigt, riktigt roligt :))

Häromdagen luktade det bullar i huset.. Jag hade inget med det att göra, men sonen tröttnade på den tomma bullburken och då hjälptes han och mormor till att fylla den igen!!

Det är SÅÅ härligt med en pigg och glad Julia igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar