tisdag 13 mars 2012

Orosmoln.....

Igår flyttade den in... igen... Magsjukan alltså :( Timmys syster kom hem från jobbet och var "grön" i ansiktet.... Nu blev hon snabbt beordrad i "husarrest" i "sin" del av huset (Elakt? Jo, jag vet, men vi vill INTE drabbas igen!!!!!!!!) och nu kan vi bara hålla tummar och tår att ingen annan ska behöva få skiten.... IGEN!!

Några andra moln kan vi väl inte klaga på annars, för vilket helt fantastiskt väder vi har!!! Även om jag inte kan/bör/orkar njuta av det så mycket som jag skulle vilja, så gör solen underverk med humöret. Även om jag mestadels bara tittar på den genom fönstret :) "Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne". Det har jag läst på nån gammal broderad bonad nånstans och det stämmer så väl!!

Ha det gott och fortsätt njuta av finvädret så länge det varar!!

1 kommentar:

  1. Usch!! Hoppas verkligen ni slipper bli sjuka. :( Tack för stödjande kommentar! Så himla segt när snuvan aldrig går över...gaaaah! Blir tokig. Stor kram från andra sidan vägen :)

    SvaraRadera